No niin, juuri tuli soitto ja nyt en tiedä miten päin olla :D

Eli soittivat tuolta ravintolasta, missä kävin eilen ja tänään haastattelussa. Aluksihan hain sinne tarjoilijaksi, mutta yrittivät enemmän tarjota mulle sellasta cashierin-paikkaa. En ole varma edes mitä moisen työkuvaan kuuluu... Mutta se kuulosti paremmalta ja oli kokopäivä-työtä, toisin kuin tuo tarjoilijan homma. Eikä tarvitsisi pukeutua tarjoilijaksi ja palkkakin olisi parempi :D Olisin kai ollut rahoista tms. vastuussa jne. Mutta nyt sitten tosiaan soittivat ja sanoivat etteivät ainakaan ihan vielä tarvitse tuollaista cashieriä, mutta että jos alottaisin siellä hostessina. Eli tavallaan kai jonkinlainen ravintolaemäntä. Eli toivotan tulevat asiakkaat tervetulleiksi, vien heidät pöytään jne. Kyllä tuohon työnkuvaan varmasti muutakin kuuluu, mutta en itsekään täysin ole vielä perillä että mitä kaikkea, (toinen pomoista puhuu intialaisaksentilla ja toinen kiinalaisella aksentilla, yrittää siinä sitten ottaa selvää :D).

Aloitan sitten heti huomenna *kauhistus* Hui, hieman jännittää kun en aikasemmin ole oikein ravintola-alalla ollut töissä niin vähän pelottaa kun ei tiedä täysin mitä odottaa ja mitä kaikkea minulta tullaan odottamaan... Kaikki on vähän niinkuin avoinna ja vähän epäselvää kun ei tosiaan tiedä varmuudella työnkuvaa tms. Mutta huomennahan se varmasti alkaa selkiytymään :)

Eihän tämä paikka täysin ollut sitä mitä hain, mutta ajattelen että parempi ainakin kuin tarjoilija. Ja kyllähän tämä paikka on varmasti hyvä paikka aloittaa :) Pitää ainakin kokeilla :)

Toivottavasti on mukava paikka ja ihmiset mukavia (en oikeen saanut minkäänlaista kuvaa muista tarjoilijoista kun siellä haastattelussa kävin, vähän olivat nyrpeämmän puoleisia, mutta toivottavasti siitä avautuvat :).

*lisäys
Olin fiksu ja kävin tutkimassa ravintolan kotisivuja ja sieltä löyty hyvät carieer sivut, jossa myös pieni kuvaus jokasesta työpaikasta heillä;
Host/Hostess
First impression and last impression. You play a special role for Denny's customers. Your warm, friendly greeting that welcomes each customer into our restaurant sets the stage for a positive dining experience. Your ability to engage in friendly conversation with the guest is key as you perform duties such as seating, offering menu suggestions, helping with beverages and light cleaning duties in the dining room. As the cashier, you are the final quality control of the guests experience before they leave the restaurant. Their return often is determined by your sincere handling of their departure.

--> oooooll raidi ten....