Tänään oli sit vimppa näistä kolmesta vapaasta. Ja ulkona sää jatkui mitä parhaimpana :) Lähdinkin sitten aamupäivästä liikenteeseen ja kävin vuokraamassa itselleni pyörän. Sillä sitten hurspasin menemään ympäri Stanley Parkkia merenrantaa pitkin tms. Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta, mutta kuiten kävi pieni merituuli niin ei ollut yhtään tukala olotila, vaikka lämpötila oli lähemmäs +30 --> *auts* Pikku-Maarit meni tietenkin ja poltti itsensä :D
Mutta tulipa pyöräretkeltä kuiten pari kuvaakin räpsittyä, joten tässä nyt vielä joitain kuvia :)

Vancouverin keskustaa...
1652156.jpg


1652157.jpg


1652159.jpg

Stanley Parkista
1652158.jpg

Sitten vielä vähän vuoristoa :)

1652160.jpg


Huomenna sitten paluu arkeen kolmen kivan vapaapäivän jälkeen :) Sai kunnolla hengähtää ja nyt kun pääsi ulkonakin hyvin liikkumaan, niin mikäs sen mukavampaa. Monet ovat muuten sieltä Suomesta päin kyselleet, että vieläkös se yksi törppä töissä jaksaa ahdistella. Noh, katsotaan nyt miten käy. Kokeilin nimittäin tuossa viime viikolla jotain, kun olin vuorossa yhden vanhemman työntekijän kanssa. Tämä työntekijä siis ollut siellä jo reilu 20 vuotta töissä ja on supervisorin asemassa. Eli ei periaatteessa minun esimies, vaan siitä yksi askel alaspäin. Niin kuitenkin, olin tosiaan vuorossa tämän miehen kanssa ja kummatkin siinä seisottiin respan takana. Tämä mun suosikki portieeri sitten kävelee aulassa, siitä respan tiskin toiselta puolelta. Siinä se sitten näkyvästi yritti kurkkia jonnekkin kun varisteli, ilmeisesti mun paidan sisälle. Kuiten tissejä siinä tiiras ja jotain irveili mulle samalla. Tämä supervisori oli siinä mun vieressä, mutta katsoi tietokoneen ruutua samalla, niin ei varmaankaan nähnyt, mitä siinä tapahtui. Mutta sanoin sitten tälle portieerille siinä kaikkien kuullen (eli siis periaatteessa tämän supervisorin, ei siinä asiakkaita ollut), ettei viitsisi tuollaista, ei se ole minun mielestä hauskaa ja se saa mut tunteen itteni ihan "paskalta" tms. Mainitsin myös "että olen sanonut sulle jos varmaan miljoona kertaa, että mie en tykkää tuollasesta, mutta ei näytä menevän perille asti".

Koko pointti siis oli, että toin julki sen tuollaisen "pelleilyn" siinä sen supervisorin kuullen. Aikaisemmin nimittäin jos olen yrittänyt saada homman loppumaan, olen sanonut sen kahden kesken sille portieerille. Minä tyhmä kun kuvittelin, että sellainen toimisi paremmin. Mutta ei nähtävästi... Nyt ei kuitenkaan tuon jälkeen ole mitään sen suurempaa tullut sen portieerin osalta. Tuli jopa pyytämään anteeksi myöhemmin samana päivänä...*hohhoihaa*... Sanoi vain, että hän luuli, että se on minunkin mielestäni hauskaa ja että hän ei ymmärrä miksi minä en tykkää, kun hän tekee kuulemma tuota samaa monelle muullekkin tytölle ja ne kaikki tykkää... *tuplahohhoijaa* Tässä vaiheessaa laskin jo hitaasti kymmeneen, etten sano pahasti :D Mutta nooh, toivottavasti viesti meni perille, että ainakin ne pahimmat jutut loppuvat. Tai sitten ei, liekkö ainakaan se lääppiminen loppuu koskaan... Mutta ei mun tarvi töissä työkaverein osalta sietää että tissejä katellaan tuollalailla näkyvästi ja irveillään siihen päälle vielä jotain. Saatikka, että paidan sisälle yritetään heitellä jotain, esim. siis vaikka kolikkoja... Niistä aikaisemmista jutuista, mitä olen täällä blogissa kertonut, puhumattakaan...

Tulee itselläkin ihan utopistinen olo, kun näitä tälläisiä juttuja kirjottaa tänne. Ei ne tunnu todellisilta. Ollutkin hieman itsellä miettimistä, olenko mie vaan itse ihan kalkkis vai ei se oikeasti voi olla normaalia tuollainen käyttäytyminen  _työpaikalla_.